Klantenservice

De antwoorden op de meeste vragen kan je hieronder vinden onder de kop ''Veelgestelde vragen''.

Kom je er toch niet uit of staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur ons een e-mail met jouw vraag. Wij proberen dan binnen 2 werkdagen terug te komen op je vraag.

Veelgestelde vragen:

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Dat kan zeker. Kijk hiervoor onder het kopje Over ons --> Retourbeleid bij de retourvoorwaarden.

Hier kan je ook vinden hoe je dat moet doen ;-)

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als je eenmaal een bestelling hebt geplaatst, kan deze niet meer geannuleerd worden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Zodra je je bestelling hebt betaald, kan je deze niet meer wijzigen. Je kan altijd een nieuwe bestelling plaatsen en bij ''Opmerkingen'' invullen dat je het beide bestellingen wilt samenvoegen. Laat dan wel even weten om welke bestellingen het gaat (gebruik hierbij het bestelnummer).

Indien je hierdoor extra verzendkosten moet betalen, zullen wij contact opnemen over het terugstorten van deze verzendkosten.

Hoe bestel ik bij jullie?

Je kan heel eenvoudig het gewenste product toevoegen aan je winkelmandje door te klikken op de knop ''In winkelwagen''. Daarna kan je naar je winkelwagen gaan en doorgaan met afrekenen.

Let hier wel op dat een eventuele kortingscode ingevuld moet worden voordat je naar de betaalpagina gaat!

Wat is de leveringstermijn?

Voor 12:00 besteld is dezelfde dag nog verwerkt. Dit betekent dat jij je pakketje binnen 1 tot 3 werkdagen in huis kan hebben. Dit is natuurlijk afhankelijk van de vervoerder.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, het is niet mogelijk om je bestelling af te halen. Wij hebben alleen een online webshop en geen fysieke winkel.

Hoe kan ik betalen?

Je kan eenvoudig betalen via Ideal of Klarna.

Is mijn betaling/bestelling gelukt?

Je betaling is gelukt als je via e-mail een bestelbevestiging ontvangt.

Zodra je bestelling is verwerkt / verzonden, wordt je ook via e-mail hiervan op de hoogte gebracht.

Wanneer is mijn product weer op voorraad?

Indien een product niet op voorraad is, is dit meestal aangegeven in de webshop. Het artikel is dan uitverkocht. Zodra wij het product weer binnen krijgen van onze leverancier, dan zal het product weer beschikbaar zijn om te kunnen bestellen.

Mocht het zo zijn dat tijdens het bestellen & betalen jouw product plotseling niet meer op voorraad is, dan zullen wij je hierover via e-mail informeren en een tijdsbestek geven over wanneer wij schatten dat het product weer op voorraad is en wanneer je deze kan verwachten. 

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Op dit moment verkopen we nog geen (fysieke) cadeaubonnen. Dit kan in de toekomst natuurlijk veranderen ;-) 

Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?

Je hebt een wettelijke garantie van twee jaar op je product. Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie.